Philips HD2618

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD2618 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

kliertje11 23-08-2011
Geschreven voor: Philips HD2618

Ben erg tevreden over deze broodrooster.
Hij is wel wat groot maar er gaan dan ook 2 sneetjes brood in (casino brood of je zet groter brood op z'n kant en draait dit even om na helft van de te roosteren tijd)
Mogelijkheden genoeg, wel moet je wat spelen met de temp. als je meerdere boterhammen achter alkaar wil roosteren. Brood neigt te bruin teworden of te verbranden.
Wordt bij ons dagelijks gebruikt!

Marieke Cohen 14-01-2011
Geschreven voor: Philips HD2618

Het was een prettig en mooi rooster. De breedte van de sleuf viel me wat tegen. Na een paar jaar van normaal gebruik doet het verwarmingselement het van het ene op het andere moment niet meer. Ik had verwacht veel langer plezier te kunnen hebben van zo'n duur apparaat. Ik ben echt enorm teleurgesteld door de korte levensduur.

TheoS 05-10-2009
Geschreven voor: Philips HD2618

Super broodrooster! Veel mogelijkheden en een prachtig design. Natuurlijk is het mogelijk om een boterham te laten verbranden of uit te laten drogen, maar dat ligt dan echt aan jezelf. De instelmogelijkheden zijn veel en het maakt ook echt uit of je een boterham dwars of rechtop zet: de korst is het snelst bruin, dus zet 'em altijd met de korst naar boven! Een sieraad in de keuken en een heerlijke knapperige boterham, wat wil je nog meer? Wij hebben er wel een schakelaar tussen gezet, het apparaat blijft anders in standby staan en dat is sluipstroom.

bridge60 21-08-2009
Geschreven voor: Philips HD2618

Vorige week ontving ik dit nieuwe broodrooster. Ik had het gekozen vanwege de mogelijkheid van eenzijdig roosteren. Maar wat een teleurstelling. Bij instellen van deze optie wordt inderdaad slechts 1 kant goudbruin, maar de andere kant droogt volledig uit. Dit apparaat voldoet dus beslist niet aan de verwachting.

steaqua 13-12-2008
Geschreven voor: Philips HD2618

Broodroster in oktober 2006 gekocht.
Na 2 maanden was de lift mechanisme gebroken en lag onderin. Terug gebracht naar It's. Zij hadden dat nog nooit gezien. Ik heb weer dezelfde probleem maar nu zijn de 24 manden garantie net afgelopen. Ik koop geen producten meer van Philips.

toostje 24-10-2008
Geschreven voor: Philips HD2618

Ruim een jaar in bezit, mechanisme waar het brood op staat ligt onder in de toaster . Vind de levensduur
voor een A-merk broodrooster
in deze prijsklasse veel te kort . Reparatie is waarschijnlijk veel te duur .
Dus mar weer weggooien .

hoefje 01-06-2008
Geschreven voor: Philips HD2618

Net deze prachtige broodrooster gekocht, staat erg mooi in de keuken. Doordat hij langwerpig is neemt hij niet zoveel plaats in beslag als je eerst zou denken. Maar nog belangrijker hij roostert de boterhammen erg mooi en is zeer makkelijk in te stellen. Het digitale scherm geeft alles duidelijk aan. Heb er wel even over na moeten denken omdat ik hem vrij prijzig vond maar tot nu toe heb er ik er geen spijt van! Mede dankzij de vorige rewiews heb ik deze uitgekozen.

Vera2 06-11-2007
Geschreven voor: Philips HD2618

Een prachtig vormgegeven broodrooster. Hij kost wat, maar dan heb je ook wat. Roostert de boterhammen heerlijk knapperig. Ontdooien gaat ook prima. Is makkelijk in gebruik. Je kunt er broodjes bovenop leggen, en je kunt de kruimels makkelijk weghalen door het laatje. Echt een aanrader!

812 26-08-2007
Geschreven voor: Philips HD2618

Mooie toaster. mijn boterhammen krijg ik na iets te hebben gespeeld mooi bruin of zacht gekleurd. Je kan de tijd en temperatuur goed instellen.
Ik doe voor de kinderen ook wel eens een sausijsenbroodje erin binnen 3 minuten heb ik een knapperig broodje, waarvoor je oven niet hoeft aan te steken. lekker snel en makkelijk.

David432 30-03-2007
Geschreven voor: Philips HD2618

Ik vind het een geweldig broodrooster. Hij werkt ontzettend makkelijk. De opwarm-functie is helemaal geweldig. Nu 3 weken in bezit, en doet het nog steeds goed.

Jolande2 10-12-2006
Geschreven voor: Philips HD2618

Helaas valt ons deze prachtig ontworpen broodrooster erg tegen. We gaan er van
uit dat er toch 2 plakken brood tegelijk in moeten kunnen. Ze steken er dan een
stukje bovenuit. Met een paar keer omkeren omdat de onderkant bijna verbrand
terwijl de bovenkant nog maar net warm begint te worden moet je terwijl je er
met je neus bovenop staat nog uitkijken dat een gedeelte van het brood niet
verbrand.
De gebruiksaanwijzing is heel makkelijk. Als dat met gebruiksgemak bedoeld
wordt is hij goed. Ik neem aan dat er ook bedoeld wordt of je makkelijk een
broodje kunt roosteren. De broodrooster is mooi om te zien en staat prachtig in
de keuken. Helaas doet hij niet goed waar hij voor bedoeld is en dat is
gelijkmatig het brood roosteren. Ook 1 boterham wordt niet gelijkmatig bruin.

Yuri79 16-07-2006
Geschreven voor: Philips HD2618

Super broodrooster en erg mooi. Ook deze staat erg gaaf in mijn keuken en
roosterd echt super. Philips is erg goed op weg met hun productielijn.

pasja 10-03-2006
Geschreven voor: Philips HD2618

Mooie broodrooster uit de aluminium serie design is erg mooi,verlicht,brood
altijd perfect geroosterd.
Een aanrader